Vzorová Přihláška

U některých otázek je více bodů - čistě pro více příkladů.

Jméno: Jan
Příjmení: Novák
Věk: 21
E-mail: zc.manzes|ljemjum#zc.manzes|ljemjum
Telefon: 123456798
Jiný kontakt (dle libosti): ICQ 123456789
Nick (obvyklá přezdívka, ne jméno ve hře): Newman

Jméno postavy: Roger Sekač
Víra: Sigmar
Družina: Císařovna a její doprovod.

Postavení a role postavy v družině: Roger je pravou rukou šéfa ochranky císařovny. Na rozdíl od něj není neustále u císařovny, ale provádí i průzkum terénu a shromažďuje informace. Většinou přímo s císařovnou nejednáj a vše řeší s šéfem.

3 až 5 důležitých bodů z historie postavy, které jsou podstatné
Útěk z domova po té co mu rodiče jako ještě dítěti řekli, že budou posláni na výchovu do Sigmarova kláštera. Nechal doma jednoho bratra, který se dostal poté do kláštera.
Několik let posluhoval pár lapkům, co přepadávali pocestné.
Lapkové byli pobiti a Rogera si na výcvik vzala jednotka co je povraždila.
Výcvik v boji a studium různých potvor.
Krátké působení v armádě.
Z posbíraných peněz měl dost na to aby zbytek života v poklidu dožil. Stal se z něho hospodský povaleč.

2 cíle, které bys jako HRÁČ chtěl vidět naplněné ve hře:
Chci si zabojovat, takže budu vyhledávat boj. Hlavně proti různým bestiím.
Chci poznat nový lidi, takže budu vysedávat často v hospodě a bavit ostatní historkama.
Nechci řešit nějaký logický hádanky nebo něco takovýho.
Chci aby mě nějaká událost ve hře poštvala proti mým přátelům.

2 cíle, které bys jako POSTAVA chtěl vidět naplněné ve hře:
Chtěl bych zabít konečně draka. Sice mě vychovával drakobijec, ale ještě jsem žádného ani neviděl.
Jelikož mi táhne na padesátku, bylo by vhodné zajistit si nějakou stálou prestižní práci. Mám v plánu svrhnout nebo jinak znemožnit (ne zabít) šéfa ochranky císařovny a ujmout se jeho místa.

Napiš 2 tajemství týkající se tvé postavy. O jednom postava ví a možná se je snaží udržet v tajnosti, druhé se postavy týká, ale není si jej plně vědoma.
I když je to pořádný chvástal, alkohol již dávno způsobil, že se se sekerou neumí ohánět jako dřív.
Bude vyprávět, že v boji zabil rytíře chaosu (ve skutečnosti to byl jeho velitel kdo rytíře zabil). Roger ale už neví, že ten chaosák měl spolubojovníka, který si slíbil, že sejme toho, kdo zabil jeho "přítele".

Popiš 3 postavy, které jsou s tvojí postavou spojeny pouty krve, lásky nebo cti. Dvě jsou přátelské, jedna nepřátelská.
Sigmarův kněz, který přijel je jeho bratr. Oba se nemají rádi, protože se již dávno vydali jinou cestou. Neví, že tu na sebe narazí.
Výše zmíněný chaosák, který pokud uslyší vyprávění o svém spolubojovníkovi, bude Rogera považovat za toho vraha.
Další člen ochranky císařovny s ním byl ve stejné jednotce a navzájem si bezmezně věří.

Popiš 3 vzpomínky, které jsou pro tvoji postavu důležité. Tři je minimum, ale můžeš napsat více.
Měsíce strávené nad knihami při studiu různých monster, hlavně draků. Spřátelil se zde
První bitva v armádě, kdy ochránili malou a bezvýznamnou vesničku Rounov před nájezdem chaosáků.
Požár hospody U Zeleného korbele, kde vysedával den co den posledních deset let. Nikdo neví co se stalo. Byl to hlavní důvod proč se nechal naverbovat do armády.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License